Ski Weekend - Sverige

🚌 Ture, Events & Rejser ✈️

Skitur til Sverige / Isaberg

Er du til skiløb over et par dage i Sverige? Hvis ja, så skal du læse nærmere nedenfor...

Medarbejder
Jacob Kiellberg
Thomas Riis
Tid og sted
17. januar 2025 kl. 16.00 til 19. januar 2025 kl. 20.00
Aldersgrænse
Fra 11 år og 10 måneder til 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
1.500,- der betales ved tilmelding
Antal ledige pladser
Der er 7 pladser tilbage.

Er du en af de heldige, der vil deltage på vores første ski weekendtur til Sverige / Isaberg Skiresort - så skal du være hurtig på tilmeldingstasterne for at sikre dig en plads på skituren, hvor du får fuld valuta for pengene i form af 2 hele skidage samt mulighed for aften skiløb.

Inkluderet i prisen på kr. 1.500,- er transport i  en af Lejre Ungdomsskoles minibusser med god benplads, overnatning på vandrehjem, skileje og liftkort for 2 dage og hyggeligt samvær med jævnaldrende fra hele Lejre Kommune.  Du skal selv medbringe mad og lommepenge samt sengelinned.  Der er dog morgenmad med i prisen i forhold til havregyn og cornflakes med mælk. Vi indkvarteres i 4-mands værelser på vandrehjemmet Hestra Guesthouse.se, Terrassvâgen 6, 335 71 Hestra. Skiområdet ligger ca. 5 minutters kørsel fra vandrehjemmet. Skiområdet har begynderbakke - derudover er der stort set alt fra blåt sort. Dermed er udfordringer til alle.

Der er afrejse fredag d. 17. januar 2025 ca. kl. 16.00 fra Lejre Ungdomsskole, Sandbechs Alle 1a, 4330 Hvalsø - og retur til samme adresse søndag den 19. januar 2025 kl. ca. 20.00.

Skiholdet mødes en gang inden turen for at fortælle omkring detaljerne på turen samt med det formål, at I alle har mødt hinanden inden afrejse - dato for dette møde ville ligge omkring 14 dage inden afrejse. Alle tilmeldte vil får direkte besked om mødedato.

Skituren til Sverige koster i alt 1.500,- der skal betales ved tilmelding.

HUSK at medbringe madpakke og drikke til turen op til Isaberg, hvor vi ankommer fredag aften kl. ca. 20.00.

Medarbejder

Jacob Kiellberg