Kinesisk madlavning

Sprog & Kultur🗺

På holdet lærer du de gode, sunde kinesiske retter, der giver dig madglæde, sanseoplevelse, smagsopdagelse. Læs mere længere nede.

Mandage kl. 17.30-20.30 i skolekøkkenet på Hvalsø Skole.
Vi starter mandag d. 30. september 2024.
Fra 12 år til 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Holdet er fyldt.

Ledige pladser på venteliste

Kinesisk madlavning

På holdet lærer du de gode, sunde kinesiske retter, der giver dig madglæde, sanseoplevelse, smagsopdagelse. Du bliver glad, når du har fået god mad. Du oplever en anden måde at tilberede mad.
Du vil opdage, at mad kan være meget sundt, billigt, lækkert og ikke mindst nemt til at lave.
Kinesisk nudler, bolle, forårsruller, pandekager, Peking and, lykkekage ... må du prøve i undervisningen.
Vi spiser selvfølgelig med pinde.
Du kan eventuelt kombinere kinesisk undervisning med kinesisk madlavning, da to hold er i forlængelse med hinanden.

Vi starter mandag d. 30. september 2024 og laver kinesisk mad mandage frem til påsken 2025. Ungdomsskolens hold kører ikke i folkeskolernes ferier, medmindre læreren på det enkelte hold har informeret om andet!