Musical Tekniker

Musical 🎭

Lys, lyd, ledninger, mikrofon, cola, kulisser, sceneopbygning, arbejde den halve nat. Siger disse ord dig noget? Så meld dig til vores teknikhold. Du vil blive oplært, derfor behøver du ikke være en haj til det. Læs mere længere nede.

Tirsdage i Multisalen i Ejby kl. 18.30-21.05.
Vi starter tirsdag d. 17. september.
Fra 11 år og 10 måneder til 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9.
Antal ledige pladser
Der er 45 pladser tilbage.

Siger disse ord dig noget? Så meld dig til vores teknikhold.
Vi arbejder igennem hele vinteren med at få styr på det hele, så alle skuespillerne, danserne, sangerne og orkesteret kan få det flotteste lys og den fedeste lyd.
Du vil blive oplært gennem sæsonen, derfor behøver du ikke kende til teknik på forhånd, men det er selvfølgelig en fordel hvis du har lavet lign. før.
Vi arbejder både sammen med de andre, men hygger os også i vores teknikker rum i Bramsnæsvighallen.
Vi tager også ud til andre arrangementer med vores lys/lyd og laver diskotek. Så hvis du har en lille DJ i maven, kan du også melde dig.

Vi øver i Multisalen i Ejby tirsdage kl. 18.30-21.05. Første gang er tirsdag d. 17/9. Adresse: Elverdamsvej 206, 4070 Kirke Hyllinge
I forbindelse med opstart afholder vi audition/rystesammenweekend d. 28.-29. September.

18/01 + 19/01 ekstra øveweekend
08/02 + 09/02 ekstra øveweekend

01/03 og 02/03 ekstra øveweekendI uge 12 2025 er der opsætning af scenen.
I uge 14-15 2025 er der forestillinger i Multisalen i Ejby. I foråret 2025 tager vi på musicaltur, hvor vi rejser ud og viser vores forestilling.

Ungdomsskolens hold kører ikke i folkeskolernes ferier, medmindre læreren på det enkelte hold har informeret om andet!

Følg os på Facebook: Lejre ungdomsskoles musical
Følg os på Instagram: @lejreungdomsskole_musical