Matematik

✨ Selvudvikling ✨

Et stærkt tilbud til dig, der har brug for at få gennemgået forskellige områder i matematikfaget. Det vil give dig en bedre forståelse af faget eller imødekomme dig, der bare ønsker at blive bedre eller blive yderligere udfordret på det matematiske plan. Er du interesseret bør du læse mere nedenfor.

Mohammad Wafiq
Torsdage kl. 15.30-17.00 - start 31. okt 2024 på Hvalsø skole
Fra 12 år til 19 år. Og du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9. 10.
Der er 15 pladser tilbage.

Der vil være fokus på at arbejde med de udfordringer, som netop du har i forhold til matematikken. Undervisningen kan sagtens tilpasses, så vi løbende arbejder med de emner, som du også har i skolen. Du må også meget gerne tage lektier med fra din undervisning i skolen, hvis du har behov for at få hjælp til dette.Vi laver matematik hver torsdag på Hvalsø skole i tidsrummet fra kl. 15:30 - 17:00. Holdet starter op torsdag den 31. Oktober 2024 frem til påske.

Ungdomsskolens hold kører ikke i folkeskolernes ferier og lukkedage.

Vi glæder os til at se netop dig..))

Mohammad Wafiq